söndag 22 mars 2009

Vår, tack!

        Mina fina strumpor har jag köpt på Drömhuset i Stockholm!

         Så här såg det ut för några veckor sedan i viken. Fint, eller hur?


                                                Vintermorgon  i viken...




När jag är ute och reser köper jag alltid inrednings-tidningar på flygplatserna. Det är ju kul med tidningar som vi inte har i Sverige och att låta sig inspireras av andra kulturer. Men ibland är det ju inte allt i tidningarna, även de svenska, som faller en i smaken och de tar rätt så mycket plats. Så nu har jag börjat klippa ut allt som jag tycker om och även små notiser om trädgårdstips, hur man gör en fin krans, recept annonser osv. Allt som inspirerar mig och sånt som jag inte vill glömma bort helt enkelt klistrar jag in i en stor klipp-bok från Ordning & reda.




                           Stolarna har stått ute hela vintern. 



           Nu är det väl ändå slut på vintern. Ingen mer snö nu tack...!



Nu var det ett tag sedan jag jag var i stugan så nu kan jag inte sluta tänka på gardiner som ska sys och hörnskåpet som ska målas och alla knoppar i trädgården...

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar